کلاسور a4 که از پوست کروکدیل ساخته شد

چرا از کلاسورهای دانشجویی استفاده کنیم؟ ارائه یک واحد کل به دانش‌آموزان به‌جای توزیع صفحات تک، مقدار زیادی از زمان کلاس را ذخیره می‌کند.

یک راه حل عالی برای دانش آموزان این است که کلاسور a4 داشته باشند که می توانند برای واحدهای مختلف در تمام طول سال استفاده شوند.

در گذشته، من با معلمانی کار کرده‌ام که واحدها را با شانه‌های پلاستیکی می‌بندند یا واحدها را در 3 پوشه شاخک‌دار قرار می‌دهند. هر دوی اینها گران می شوند زیرا معلمان اغلب باید شانه ها یا پوشه های پلاستیکی را از جیب خود خریداری کنند.

اطلاعیه والدین: در طول تابستان، به محض تعیین نقش های کلاس، معلمان مدرسه ما برای هر دانش آموز نامه هایی به خانه می فرستند. نامه ها شامل موارد زیر است.

دعوت به خانه باز: لیستی از اقلامی که باید برای کلاس بخرید مانند دستمال کاغذی، ضدعفونی کننده دست و غیره. این نامه به والدین می‌گوید که به جای هر دانش‌آموزی که کلاسور و دفترچه‌های مخصوص خود را بخرد، معلمان مجموعه کلاس‌ها را خریداری خواهند کرد.

کلاسور

معلمان لیست قیمت اقلامی را که برای هر دانش آموز خریداری می شود ارائه می دهند. از والدین خواسته می شود که در ابتدای مدرسه پولی برای مواد تهیه کنند.

از آنجایی که مدرسه ما چندین سال است که از این رویه پیروی می کند، اکثر والدین این را به عنوان روال کلاس های ابتدایی قبول دارند.

کلاسورهای بادوام ارزش هزینه اضافی را دارند. معلمان پس از یک سال آزمودن کلاسورهای اقتصادی (در اواسط سال از هم پاشیدند) متوجه شدند که برای شروع، کلاسورهای اقتصادی ارزان‌تر هستند، که در کل سال دوام می‌آورند.

کلاسورهای پوشیده شده با پلاستیک شفاف بهترین کار را دارند. به این دلیل است: نام دانش‌آموزان با فونت بزرگ تایپ می‌شود، روی کاغذ چاپ می‌شود، به صورت نوار بریده می‌شود و در قسمت بیرونی کلاسور قرار می‌گیرد.

کلاسورها با جداکننده های زبانه جیبی پلاستیکی سازماندهی شده اند. پس از آزمایش سه کلاسور برای دروس مختلف (علوم مطالعات اجتماعی، ریاضیات و هنرهای زبان)، معلمان تیم من موافقت کردند که یک کلاسور بزرگتر دو اینچی برای همه دروس بهترین کار را دارد.

رنگ بندی کلاسورها با دوره های مختلف ایده خوبی است. مدرسه ما دپارتمان است، بنابراین دانش آموزان کلاسورها را از کلاس به کلاس درس منتقل می کنند.

با داشتن همه کلاسورها از یک کلاس در یک رنگ، نوت بوک های گم شده راحت تر پیدا می شوند. این همچنین به اضافه کردن مطالب جدید به نوت بوک کمک می کند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.