سوزاندن زغال سکه ای عمده موجب افزایش بینایی در افراد میانسال می شود

زغال سکه ای عمده گزینه ای عالی برای کباب کردن است. استفاده از آن آسان است و طعم کهور خوشمزه ای را ارائه می دهد که رقیب کباب کردن گاز است.

بنابراین اگر به دنبال راهی برای تقویت بازی کباب کردن خود هستید، زغال چوب را امتحان کنید! شما ناامید نخواهید شد. بریکت ها بین 900 درجه فارنهایت و 1000 درجه فارنهایت در 40 دقیقه اول پخت و پز می سوزند و در آزمایش های ما دما برای بقیه آشپز فقط اندکی کاهش یافت.

رویال اوک در مجموع 80 دقیقه سوخت 30 دقیقه بیشتر از Kingsford Original. تنها بریکت‌هایی که ماندگاری بیشتری داشتند، آنهایی بودند که با پوسته نارگیل از کوشل ساخته شده بودند (اکنون تولیدشان متوقف شده است).

در پایان، بریکت‌های رویال اوک 3/4 فنجان خاکستر تولید کردند که در کل کمی بالاتر از میانگین مقدار خاکستر در بین تمام زغال‌هایی که آزمایش کردیم.

زغال

بریکت‌های رویال اوک نیترات و/یا نیتریت اضافه کرده‌اند که به گفته یکی از نمایندگان رویال اوک به عنوان اکسید کننده عمل می‌کنند و اجازه می‌دهند زغال‌سنگ سریع‌تر روشن شود و در ابتدا کمی داغ‌تر بسوزد.

 

اتفاقاً این ترکیبات همان ترکیباتی هستند که صنایع غذایی برای درمان گوشت استفاده می کنند. برخی از نظر دهندگان در انجمن ها اشاره کرده اند که این اکسید کننده ها می توانند کنترل دمای زغال چوب را در مراحل اولیه پخت و پز دشوار کنند.

اگر در مورد آن نگران هستید، رویال اوک تمام بریکت‌های طبیعی را نیز می‌سازد، که فقط حاوی زغال چوب و نشاسته گیاهی به عنوان چسب هستند، اما ما آنها را آزمایش نکرده‌ایم.

در سال 2014، رویال اوک یک لبه لبه دار به بریکت های خود اضافه کرد که به ادعای آن به بریکت ها کمک می کند تا سریعتر روشن شوند و مدت طولانی تری بسوزند.

این طرح یک بریکت حجیم ایجاد می کند که به طور قابل توجهی بزرگتر است. این بدان معناست که تک تک بریکت‌های رویال اوک کمی سریع‌تر خاکستر می‌شوند، یک دودکش را با بریکت‌های کمتری پر می‌کنند و بسته به اینکه چگونه جریان هوا را در گریل خود تعدیل می‌کنید، کمی طولانی‌تر می‌سوزند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.