قهوه تلخ بعد از غذا در فضا به فضا نوردان انرژی مضاعفی می دهد

تقریباً قهوه تلخ بعد از غذا می نوشیم با افزودن نسبت های مختلف آب یا شیر به اسپرسو درست می شوند. در ایتالیا، قهوه اسپرسو با یک شکلات یا کروسان ساده معمولاً صبح ها برای صبحانه ترجیح داده می شود.

اسپرسویی که به صورت دو شات تهیه می شود، دوپیو یا اسپرسو دوبل نامیده می شود. هنگامی که آب کمتری نسبت به آب جوش استاندارد مصرف می شود.

قهوه تلخ، قهوه قوی تر به دست می آید. نقطه مقابل ریسترتو قهوه لونگو نام دارد و با افزودن دو برابر آب به اسپرسو درست می شود. قهوه تلخ در ایتالیایی به معنی محدود و Lungo به معنای “طولانی” است.

قهوه آمریکانو: قهوه آمریکانو با افزودن آب جوش به یک یا دو شات اسپرسو تهیه می شود و طعمی بین قهوه اسپرسو و فیلتر می دهد. عطر ملایم تری از اسپرسو به دست می آید، اما از قهوه فیلتر قوی تر است.

قهوه

سربازان آمریکایی عادت به فیلتر قهوه، II. در طول جنگ جهانی دوم، آنها با قهوه اسپرسو در ایتالیا آشنا شدند. آنها این قهوه را که سفت، غلیظ و به مقدار کم بود، با افزودن آب جوش به آن مصرف کردند. نام خود را از اینجا گرفته است.

قهوه فیلتر: قهوه فیلتر نوعی قهوه است که از دم کردن قهوه آسیاب شده با کمک آب صاف شده به دست می آید. همچنین این نوع قهوه مورد علاقه من است. برخلاف اسپرسو، قهوه روی کاغذ صافی یا فیلتر فلزی قرار می گیرد و آب به آرامی از داخل این قهوه می چکد.

قهوه ترک: قهوه ترک نوعی قهوه است که محصولی را با تکنیک پخت و پز منحصر به فرد تهیه می کند و آن را با فرهنگ خاص خود می شناسد، هرچند قهوه تولید نمی کند.

قهوه ترک که با قهوه ریز آسیاب شده با روش آسیاب قهوه منحصر به فرد خود تهیه می شود، در لیوان مخصوص خودش و همراه با آب و شیرینی ترکی سرو می شود. این نوع قهوه با تفاله با شکر، بدون شکر و با کف فراوان ترجیح داده می شود.

کافه لاته: لاته در زبان ایتالیایی به معنای شیر است. به همین دلیل منطقی است که هنگام سفارش بگویید کافه لاته نه لاته. کافه لاته با افزودن شیر گرم شده به 1 یا 2 شات اسپرسو بسته به اندازه فنجان شما تهیه می شود. در صورت تمایل کمی کف شیر به آن اضافه می شود.

کسانی که هنوز به قهوه عادت ندارند این نوع قهوه را ترجیح می دهند زیرا نوشیدنی آن نرم است. «لاته آرت» که در آن باریستاها با شیری که روی اسپرسو می ریزند اشکال مختلفی ایجاد می کنند، با این قهوه تهیه می شود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.