گونی پلاستیکی رنگی که در نگه داری طلا کاربرد دارد

قبل از در نظر گرفتن مدل هایی که بدون گونی پلاستیکی رنگی کار می کنند، منطقی است که در مورد مزایای استفاده از کیسه ها صحبت کنیم که به برند و مدل جاروبرقی بستگی ندارد:

کیسه های گرد و غبار اولین گام در تصفیه هوا هستند که تا 99 درصد از گرد و غبار وارد شده به جاروبرقی را حفظ می کنند. این باعث می شود که بار روی فیلتر اصلی تا ده برابر کاهش یابد.

به لطف استفاده از کیسه ها، فیلتر دائما تمیز است که قدرت مکش ثابت را تضمین می کند. علاوه بر این، یک فیلتر تمیز حجم کافی از هوا را فراهم می کند که از توربین جاروبرقی عبور می کند و رژیم دمایی مطلوب را برای عملکرد آن تضمین می کند تا تأثیر مثبتی بر منبع داشته باشد.

کیسه ها دفع بهداشتی گرد و غبار را فراهم می کنند. فقط کیسه را دور بیندازید. در صورت عدم وجود کیسه، گرد و غبار باید از مخزن به کیسه ها یا ظروف دیگر منتقل شود. در این حالت بخشی از گرد و غبار در تمام اتاق پخش می شود.

کیسه

گونی پلاستیکی رنگی می توانند وزن بیشتری نسبت به توری های تهویه شونده تقریباً با همان هزینه حمل کنند. کیسه ها را می توان با لوگو و سایر اطلاعات چاپ کرد. همیشه در سایزهای زیر موجود است

کیسه های تهویه شده را می توان چندین بار مورد استفاده مجدد قرار داد – آنها به اندازه کافی قوی هستند تا در برابر آب و عملیات حرارتی بدون از دست دادن خواص خود مقاومت کنند.

درج های مخصوص تهویه در کیسه ها باعث گردش هوای آزاد در داخل بسته می شود، اما – برخلاف تورهای گیاهی – ظرفیت بارگذاری، استحکام و قابلیت استفاده مجدد بالایی دارند.

در طول تولید گونی پلاستیکی رنگی تجهیزات به گونه ای تنظیم می شود که کانال های تهویه در امتداد پایه کیسه تشکیل می شود، یعنی به طور معمول 3-5 نخ به پایه بافته نمی شود، به همین دلیل کانال ها تشکیل شده است که دسترسی هوای آزاد به کیسه ها را فراهم می کند.

بنا به درخواست شما، تعداد و عرض کانال های تهویه می تواند هر کدام باشد. بر این اساس، به لطف کانال های تهویه، محصولاتی که در کیسه های دارای تهویه قرار می گیرند، نشتی ندارند. همه این خواص ثابت می کند که کیسه های سبزیجات تهویه شده موثرتر از تورهای گیاهی غیر بادوام هستند.

بنا به سفارش شما آماده تولید گونی پلاستیکی رنگی با رنگ های متنوع و تراکم بافت در هر سایز می باشد. ما یک لوگو با هر پیچیدگی از یک رنگ تا یک لوگوی تمام رنگی اعمال خواهیم کرد. تعداد درج های تهویه شده و چگالی آنها را می توان از پیش تعیین کرد و با توجه به مشخصات شما ساخت.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.