اولین محموله قهوه فوری دمی را ناصرالدین شاه قاجار به ایران آورد

قهوه فوری دمی که با نسل بعدی قهوه جایگاه ویژه ای در قلب دوستداران قهوه دارد، این نام را نه به دلیل تکنیک دم کردن یا محل مصرف آن مانند سایر نام های قهوه، بلکه به دلیل فیلتر شدن آن به خود گرفته است. بعد از دم کشیدن فیلتر کنید

قهوه فوری دمی از طریق فیلتر کاغذی یا فلزی فیلتر شده، بنابراین طعمی منحصر به فرد به دست می آورد و مورد استقبال همه دوستداران قهوه قرار می گیرد.

ما آنچه را که باید در مورد این انواع قهوه بدانید همراه با نام های محبوب قهوه فهرست کرده ایم. انواع قهوه که تقریباً در سراسر جهان به اشکال مختلف عرضه می شود، مراحل زیادی از جمع آوری دانه ها تا فرآوری، آماده سازی و ارائه را طی می کنند و در پایان همه این آیین ها با شما ملاقات می کنند.

در صورت تمایل شکر و آب در قهوه جوش قرار می گیرند. برای یک فنجان، 2 قاشق چایخوری قهوه و یک فنجان آب سرد قرار داده شود. مواد را مخلوط کرده تا در قهوه جوش حل شود و روی حرارت ملایم قرار دهید.

قهوه

وقتی قبل از جوشیدن کف تشکیل شد، کفی که بالا می‌آید را داخل فنجان می‌برند، یک بار دیگر در قهوه جوش می‌جوشانند و از لبه به آرامی داخل فنجان می‌ریزند.

اسپرسو، نوعی منحصر به فرد در ایتالیا، در واقع اساس بسیاری از انواع مختلف است. اسپرسو که با کاربردی بودن، طعم و آماده شدن سریعش جلب توجه می کند، در وعده های کوچک سرو می شود و طعمی قوی دارد. همچنین به دلیل چگالی و محتوای بالای کافئین آن متمایز است.

اگر اسپرسو را دوتایی می خواهید به آن دوپیو می گویند، اگر بخواهید با نصف کم کردن آب سفت بنوشید ریسترتو است، اگر بخواهید با افزایش مقدار آب آن را بنوشید لونگو است. .

انواعی مانند آمریکانو، کاپوچینو، لاته، موکا، ریسترتو، لونگو، ماکیاتو، کان پانا با استفاده از اسپرسو تهیه می شوند. برای کسانی که طعم قوی آن را دوست ندارند، انواع مختلفی با روش هایی مانند رقیق کردن اسپرسو، افزودن شیر و خامه به آن پدید آمده است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.