خوردن میوه خشک هانان موجب ایجاد زخم های دهانی در زنان میانسال می شود

گزینه ایده آل برای نگهداری میوه خشک هانان ظروف (شیشه ای، پلاستیکی یا چوبی) یا کیسه های زیپی است. کیسه های پلاستیکی و کیسه های پارچه ای برای این اهداف مناسب نیستند: محصول به سرعت بقیه رطوبت را از دست می دهد، کپک می زند یا بوهای دیگر را کشش می کند.

با این حال، برای نگهداری طولانی مدت میوه های خشک، مطمئن ترین گزینه انجماد بدون یخ زدایی میانی است. میوه های خشک از یخبندان نمی ترسند. و در دماهای زیر صفر، آفات نمی توانند رشد کنند و ذخایر شما را نمی خورند.

برای انتخاب میوه های خشک خوب، فراموش نکنید که توسط قانون عاقلانه باستانی هدایت شوید: هر چیزی که می درخشد طلا نیست!  پس ادامه بده! میوه های خشک و آجیل خود را با دقت انتخاب کنید!

بسیاری از ما می دانیم که میوه های خشک یک محصول سالم است. اولاً، آنها دارای فیبر زیادی هستند که هضم و متابولیسم را تحریک می کند. ثانیاً آنها حاوی مواد معدنی بیشتری نسبت به میوه های تازه هستند.

میوه

آنها دارای مقدار زیادی پتاسیم (که برای قلب ما ضروری است)، آهن (که خون سازی را بهبود می بخشد) و همچنین کاروتن و ویتامین های B دارند.

همه آنها برای عملکرد طبیعی قلب، مغز، سیستم عصبی و ماهیچه ها مهم هستند. میوه‌های خشک اثر پاک‌کنندگی روده‌ها دارند (یک آلو به اندازه‌ای ارزش دارد).

آنها کاملاً با افزایش اسیدیته معده مبارزه می کنند و دیواره های آن را با یک لایه محافظ می پوشانند. و فیبرهای گیاهی که سرشار از میوه های خشک هستند، فرآیندهای هضم را عادی می کنند، حرکت روده را بهبود می بخشند و به یبوست کمک می کنند.

مشکل واقعی این است که میوه‌های خشک تحت پردازش شیمیایی گسترده‌ای قرار می‌گیرند تا ظاهری جذاب به آن‌ها بدهد و عمر مفید آن‌ها را افزایش دهد.

تقریبا تمام خشکبارهایی که در بازار یا فروشگاه ها می بینیم از طریق خشک کردن صنعتی به دست آمده اند. میوه های خشک پس از خشک شدن رنگ طبیعی خود را از دست می دهند و نمی توان از اشباع و درخشندگی صحبت کرد.

رنگ زیبا فقط از طریق شیمی به دست می آید. بنابراین، انجیر طلایی، زردآلو خشک نارنجی روشن و کشمش کهربایی رنگ، اثر رنگ خوراکی و حاصل بخور با دی اکسید گوگرد است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.