مقداری خرما پیارم طلایی را روی موهای خود بمالید تا موهایتان پرپشت شود

خرمای تازه نرم و خرمای خشک سفت تر است. آنها به طور طبیعی رطوبت کمتری نسبت به خرمای تازه دارند. ما همچنین می توانیم خرمای خشک تازه را پیدا کنیم. اینها خرماهای نرم تازه هستند که عمدا در طی یک دوره خشک می شوند.

از نظر تغذیه ای، خرما پیارم طلایی تفاوت چندانی با خرمای خشک ندارد. اما با خرمای خشک تفاوت دارند. خرمای خشک دو برابر خرمای تازه کربوهیدرات دارد.

آنها همچنین منبع بهتری از فیبر هستند. خرمای خشک همچنین حاوی سطوح بالاتری از کلسیم و آهن است، اما خرمای تازه دارای ویتامین C است.

خرما را هر طور که می خواهید می توانید مصرف کنید. می توانید این دستور پخت خرمای خوشمزه را نیز امتحان کنید. خرماها عموماً به صورت کامل، بسته بندی شده در جعبه های باریک یا فشرده شده به صورت بلوک فروخته می شوند.

خرما

هنگام خرید خرمای تازه، به دنبال میوه های چاق، مرطوب و بدون کبودی باشید که نرم با پوست براق هستند. خرمای تازه ممکن است کمی چروک شود، اما نباید سفت شود و یا قند متبلور روی پوست خود داشته باشد.

خرمای تازه و خشک ظاهری مشابه دارند با این تفاوت که خرمای خشک کمی چروک است. خرما منبع عالی بسیاری از مواد مغذی مفید است و می تواند به حفظ سلامت کلی کمک کند.

مصرف منظم خرما ممکن است فواید متعددی مانند ارتقای سلامت قلب و کاهش خطر ابتلا به سرطان داشته باشد. فواید خرما را می توان به مواد مغذی ضروری، فیبر و آنتی اکسیدان های آن نسبت داد.

شما می توانید به روش های مختلفی آنها را در رژیم غذایی خود بگنجانید. آنها ممکن است به تنظیم سطح کلسترول، بهبود سلامت استخوان، ارتقای سلامت مغز، کاهش التهاب و حمایت از بارداری سالم کمک کنند.

آنها در انواع مختلف موجود هستند و می توانید آنها را به عنوان میان وعده پر شده میل کنید یا با غلات صبحانه مخلوط کنید. آنها را به رژیم غذایی روزانه خود اضافه کنید و از مزایای آنها لذت ببرید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.