نوازنده ای با شیلنگ کولر ام وی ام 315 کنسرت باشکوهی در آلمان برگزار کرد

هنگام تعویض شیلنگ کولر ام وی ام 315 مهم است که مطمئن شوید قطعات مناسب برای کار را پیدا کنید. اگرچه می‌توانید شلنگ مایع خنک‌کننده را به صورت عمده خریداری کنید، اما اکثر خودروهای مدرن شیلنگ‌های قالب‌گیری دارند، به این معنی که آنها در کارخانه برای انحنای خاصی یا برای انجام پیچ‌های 90 درجه‌ای سخت ساخته شده‌اند. خرید شیلنگ مناسب کار تعویض آن را بسیار آسان می کند.

هر زمان که شیلنگ مایع خنک کننده را در وسیله نقلیه خود تعویض می کنید، به گیره شیلنگ نیز نیاز است. بسیاری از خودروها از کارخانه با گیره های شیلنگ سیمی یا سایر وسایلی که کار با آنها دشوار است، می آیند، بنابراین معمولاً خرید گیره های جدید توصیه می شود.

گیره‌های شلنگ در اندازه‌های مختلفی وجود دارند، بنابراین باید مطمئن شوید که اندازه مناسبی را می‌خرید تا روی شلنگی که در حال تعویض آن هستید قرار بگیرد.

شیلنگ

از آنجایی که یک موتور احتراق داخلی بسیار داغ کار می کند، مایعی به نام خنک کننده برای گردش در سراسر موتور مورد نیاز است.
برداشتن شیلنگ خنک کننده قدیمی ممکن است دشوار باشد.

گرمایش و سرمایش متناوب باعث می‌شود شیلنگ‌های لاستیکی منقبض شده، سفت شوند و تقریباً به نظر می‌رسند که در جای خود می‌چسبند.

می‌توانید شلنگ قدیمی مایع خنک‌کننده را با کار کردن لبه صاف یک پیچ گوشتی تیغه مستقیم در زیر شلنگ و استفاده از آن برای شکستن مهر و موم و کمک به جدا کردن شلنگ قدیمی شل کنید.

شلنگ جدید باید کاملاً مناسب باشد، بنابراین باید آن را در جای خود کار کنید. حتما گیره های شلنگ را محکم کنید تا شلنگ جدید نشتی نداشته باشد.

درصد بالایی از خرابی ها در کنار جاده به دلیل ترکیدن شیلنگ خنک کننده رخ می دهد. بررسی منظم شیلنگ‌ها و تعویض آن‌ها در صورت لزوم، به جلوگیری از خرابی کمک می‌کند و ماشین شما را در جاده نگه می‌دارد. بررسی سطح مایع خنک کننده نیز به همین دلیل مهم است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.