۵ مزایای کاشت بادام مامایی 1401 در مناطق جنوبی کشور!

درخت بادام درختی میوه ای است که در خاک عمیق، نسبتاً آهکی و دارای زهکشی خوب رشد می کند ریشه هایش را در آب های راکد دوست ندارد.

در صورت امکان به او فضایی آفتابی و محافظت شده از بادهای سرد بدهید 7 متر فضای آزاد در همه جهات لازم است شاخه های زیبایش را پهن کند.

چرا درخت بادام من میوه نمی دهد؟

اگر در جنوب زندگی می کنید و گل ها یخ زده نشده اند، باید به دنبال دلایلی در سیستم لقاح گل بادام باشید.

درخت بادام درختی است خودپایدار یعنی گل های همان درخت نمی توانند بارور شوند بنابراین لازم است حداقل دو درخت بادام به اندازه کافی نزدیک باشند تا میوه دهند.

چه اندازه برای درخت بادام من؟

اندازه بادام معمولاً برای بادام مامایی 1401 کافی است: چوب های مرده یا آسیب دیده و همچنین حریص را بردارید در پاییز ادامه دهید.

بادام به عنوان طبقه بندی می شود “آجیل درختی”، یعنی آجیل درختی. مصرف آنها به دلیل تعدادی از مزایای سلامت ثابت شده برای بدن انسان، از جمله، به عنوان مثال، پیشگیری از بیماری های قلبی عروقی در حال افزایش است اینها چه خواص دیگری دارند.

بادام

آجیل خوشمزه؟ بادام از نظر گیاه شناسی دانه درخت بادام است که در آسیای مرکزی و صغیر یافت می شود.

دو نوع بادام وجود دارد: بادام شیرین و بادام تلخ. در قفسه‌های فروشگاه‌ها می‌توانیم بادام را به شکل آجیل کامل، پرک، میله یا آرد پیدا کنیم.

خواص بادام – ویتامین ها و مواد معدنی بادام از جمله آجیل های غنی از پروتئین است که متاسفانه ارزش بیولوژیکی کمی دارد.

البته شایان ذکر است که به دلیل نسبت کم لیزین به آرژنین، آنها به عنوان یک محصول بسیار خوب در رژیم غذایی از بیماری های قلبی عروقی پیشگیری می کنند.

100 گرم بادام حاوی حدود 8.8 گرم فیبر غذایی است که تأثیر مفیدی بر پریستالسیس روده، تنظیم دفعات دفع مدفوع و پیشگیری از یبوست دارد.

بادام حاوی کلسترول نیست، که همراه با محتوای بالای فیبر غذایی، آنها را برای رگ های خونی محافظت می کند و از تصلب شرایین جلوگیری می کند.