کفش کالج هرمس که با آن می توانید موسیقی گوش دهید

کفش کالج هرمس عموماً ظاهری زیباتر دارند، بنابراین اگر می‌خواهید آن‌ها را در یک لباس رسمی (با کت و شلوار) ادغام کنید، تنها گزینه ممکن هستند، اما لزوماً در ظاهر غیر رسمی‌تر نباید از آنها اجتناب کرد.

سپس ترجیحاً یک چرم کامل را انتخاب می کنیم که این بدان معنی است که سطح بالایی خود را دست نخورده نگه داشته است (آنی که بیشترین تراکم فیبر را دارد).

بنابراین، چرم تمام دانه اصلاح نمی شود، بنابراین لازم است عیوب جزئی آن را پذیرفت (با توجه به ارگانیک بودن مواد، آنها طبیعی هستند).

سپس به طور عمده اطمینان حاصل می کنیم که عیوب بیش از حد بازدارنده نباشند (چین های خیلی آشکار، رگ های قابل مشاهده و غیره).

برای انتخاب چرم صاف و زیبا، باید دانه های طبیعی آن را بررسی کرد که اطلاعات خوبی در مورد کیفیت آن به دست می دهد و به ویژه، به شما این امکان را می دهد که ببینید آیا اصلاح شده است یا خیر (میله ای که بیش از حد صاف و براق است به طور کلی نشانه بدی است).

کفش کالج هرمس

در نهایت، می توانید یک چرم چرب را انتخاب کنید، این، در طول تغذیه، چربی بیشتری جذب می کند و علاوه بر ظاهر مات که چشم نوازی دارد، این مزیت را نیز دارد که انعطاف پذیری بیشتری دارد و نسبت به چین و خراش حساسیت کمتری دارد.

به طور خاص می توانیم آزمایش خراش را انجام دهیم: با ایجاد یک خراش سبک (با دست)، متوجه می شویم که کافی است آن را با یک پارچه مالش دهیم تا ناپدید شود و بوی آن نیز خاص است (به دلیل استفاده از روغن های مختلف).

همچنین باید توجه داشت که چرم روغنی به میزان کمتری می تواند دانه بندی شود و امروزه به عنوان کلاسیک در میان کلاسیک ها شناخته می شود و بسیاری از طراحان با ظرافت یا آرامش از آن بازدید می کنند.