نکات آموزشی اولیه پخت رب انار یک لیتری خانگی به روش اقتصادی!

رب انار یک ماده رایج در غذاهای خاورمیانه است طعم میوه ای و گس آن را به یک ماده عالی برای غذاهای شیرین و خوش طعم، سس سالاد و ماریناد تبدیل کرده است.

رب انار از آب انواع خاصی از انار بسیار اسیدی تهیه می شود.

برای تهیه رب انار یک لیتری نیاز است که از شکر و آب لیمو به همراه آب انار استفاده کنید تا زمانی که این آب کم می شود تا شربتی غلیظ و بسیار تیره به دست آید با شربت گرانادین که از میوه های قرمز تهیه می شود اشتباه نشود که می توان آن را برای مدت طولانی نگهداری کرد.

رب انار به دلیل طعم اسیدی، شیرین و میوه‌ای آن می‌تواند مانند سرکه بالزامیک استفاده شود: برای تهیه وینگرت، برای خواباندن گوشت یا ماهی مثلاً قبل از تهیه سیخ، برای تهیه سس کاراملی و غیره.

اگر سمت قابض آن شما را آزار می دهد، می توانید با مخلوط کردن با عسل آن را نرم کنید.

رب انار

ترکیب رب انار برای گوشت و پنیر:

پاییز در راه است و همراه با آن فواید محصولات فصلی معمولی مانند انار قدیمی و در حال حاضر “روشن” است، میوه ای بسیار همه کاره و بسیار ارزشمند برای سلامتی از بسیاری جهات.

کشف مجدد فعلی با دلایل موجهی انجام می شود، زیرا علاوه بر اینکه انار بسیار خوب و به راحتی قابل نگهداری است، خواص مفید بسیار زیادی دارد و غیره واقعاً ارزش دارد که نگذاریم از بین بروند.

همانطور که چند وقت پیش نوشتم، علاوه بر نوشیدن آب انار هر روز صبح، در این دوره در حال پختن این میوه با “سرعت کامل” هستم، و با توجه به تعطیلات کریسمس پیش رو، از آن در شربت استفاده می کنم و همچنین دستور العمل های جدیدی را امتحان می کنم زمانی که انار قهرمان مطلق میزها خواهد بود.

امروز در سریع تیرن زمان رب انار درست کردم که برای همراهی با گوشت کبابی و آب پز و مرغ و شکار و پنیر بسیار مناسب است.