نتایج اثباتی فواید مصرفی سیر ترشی و ترشی پیاز سفید که به سلامتی قلب کمک می نماید!

استفاده از سیر ترشی چیست؟

سیر برای چندین شرایط کاربرد دارد برخی از این شرایط عبارتند از بیماری های مرتبط با قلب، مانند تصلب شرایین، حمله قلبی، کلسترول بالا، فشار خون بالا و بیماری های عروق کرونر قلب.

سیر همچنین توسط افراد برای پیشگیری از بیماری هایی مانند سرطان پروستات ، سرطان ریه، سرطان معده، سرطان سینه، سرطان رکتوم و سرطان روده بزرگ استفاده می شود.

 اما، تنها تعداد کمی از این کاربردها دارای پشتوانه علمی هستند.

فواید ترشی زنجبیل بسیار زیاد است که از طریق روش های معمول و غیر متعارف ثابت شده است.

 فواید آن از درمان سرماخوردگی تا رسیدگی به مشکلات مربوط به قلب را شامل می شود که به چند مورد اشاره می شود اما، مزایای آن به سلامتی شما ختم نمی شود.

 ترشی زنجبیل نیز یک ادویه بسیار خوب است که به طرز منحصر به فردی به غذای شما طعم می بخشد.

 به همین دلیل است که محبوب می شود به طور کلی زنجبیل در طول سال ها ثابت کرده است که یک ادویه مرتبط است و به نظر می رسد که این ارتباط به این زودی ها کاهش نمی یابد.

چرا ترشی سیر برای شما مفید است، 5 دلیل باور نکردنی!

سیر ترشی

همه ما می دانیم که سیر فواید زیادی برای سلامتی دارد سیر به دلیل خواص دارویی آن در زمان های قدیم به وفور مورد استفاده قرار می گرفت و ما همچنان به این کار ادامه می دهیم.

حال می توانید 5 مزیت برتر ترشی سیر و  ترشی پیاز سفید را برای سلامتی پیدا کنید!

از آن برای مصارف آشپزی و همچنین دارویی استفاده می شود.

سیر یا آلیوم ساتیام از خانواده پیاز است و بوی تند دارد. سیر خواص ضد ویروسی، ضد باکتریایی و آنتی بیوتیکی منحصر به فردی دارد.

منبع خوبی از آنتی اکسیدان ها، آنزیم ها، مواد معدنی و ویتامین ها (ویتامین C، ویتامین B6) است همچنین دارای ترکیبات گوگردی، آلیسین و دی آلیل سولفید، سلنیوم و منگنز است.

سیر خام و ترشی هر دو برای درمان بسیاری از بیماری ها استفاده می شود سیر با تقویت سیستم ایمنی بدن در برابر سرماخوردگی و آنفولانزا مفید است. 

همچنین سیر در درمان فشار خون، ناراحتی های کبدی، نفخ شکم، کرم های روده، دیابت، برونشیت و سایر مشکلات تنفسی، خستگی و سوء هاضمه کاربرد دارد.