مهم ترین فواید جدید لیمو آبگیری در درمان سرطان بدخیم حنجره!

کشور اسپانیا نگران است زیرا کنسانتره آب لیمو آرژانتینی اکنون به اندازه کافی ارزان است تا در اروپا با تولید اسپانیا رقابت کند.

بنابراین باید: 5280 تن آب میوه آرژانتین تا پایان آوریل وارد اتحادیه اروپا شده است (جدیدترین داده ها) که بیش از دو برابر حجم ژانویه تا آوریل سال گذشته است.

آب لیمو آن مشمول مالیات 14.4 درصدی به اتحادیه اروپا است که به عنوان یک محدودیت عمل می کند، اما امسال متفاوت است.

حتی با اضافه شدن عوارض و هزینه های بندری،آب لیمو آبگیری آرژانتینی در حال حاضر حدود 2000 دلار در هر تن وظیفه پرداخت شده در اسکله روتردام قیمت دارد.

با این وجود، باید کاری کرد تا موجودی آب میوه کشور پایین بیاید و قیمت ها افزایش یابد تنها چند سال پیش، کنسانتره 400gpl آرژانتین بیش از 3000 دلار در تن فوب بود.

لیمو

این در یک دوره کمبود بود و بنابراین قیمت‌ها به‌طور غیرطبیعی بالا بود، اما در واقع، آرژانتین باید 500 دلار دیگر به ازای هر تن به حداقل قیمت فعلی صادراتی خود در حدود 1650 دلار در هر تن فوب اضافه کند.

IHS Markit انتظار کاهش تولید در فصل آینده را دارد این از دو جهت خواهد آمد اولین مورد این است که احتمالاً پردازنده‌ها مقدار آبمیوه تولیدی خود را محدود می‌کنند، حتی در حد بستن کارخانه‌های فرآوری دوم این است که آنها صنعت لیموترش تازه را بسیار سودآورتر می دانند.

سیتروسویل از توکومان اعلام کرده است که انتظار دارد در این فصل 35000 پالت لیمو صادر کند، به‌ویژه که امسال نخلستان‌های آن میوه‌های باکیفیت‌تری دارند.

تاکنون در این فصل، این شرکت مرکبات اولین محموله های خود را به بسیاری از بازارها از جمله روسیه، اوکراین، کانادا و همچنین خریداران در خاور میانه و دور انجام داده است.

خوشبختانه برای Citrusvil، کمپین صادراتی آن با کاهش سرعت صادرات لیمو تازه از اسپانیا همزمان شده است. این کشور همچنین میوه تازه بیشتری به ایالات متحده می فروشد و انتظار دارد صادرات خود را از 2000 تن در سال گذشته سه برابر کند.

مسلماً، 6000 تن حجم زیادی نیست، اما این شرکت از یک کارخانه تازه تأیید شده توسط FDA که ارتقا یافته و اکنون فقط به ایالات متحده اختصاص داده شده است، تامین می کند.

نیم دوجین سال پیش، آرژانتین تصمیم گرفت توجه خود را بر بازارهای صادراتی میوه تازه خود متمرکز کند و برنامه ای را برای بهبود کیفیت لیموترش و جذابیت میوه برای بازارهای خارجی آغاز کرد این تصمیم دوراندیشانه ای بوده است.

گواهینامه ارتقاء و کیفیت صادرات “تمام لیمو” آن اکنون حدود 85 درصد از لیموهای کشور را پوشش می دهد و موفقیت بزرگی بوده است.