مردی که زیر پارکت امیران منزلش 18 هزار مار پیدا کرد

آیا قصد دارید در اتاق خواب، حمام یا اتاق نشیمن خود پارکت بگذارید؟

به سرعت سوال از نوع پارکت امیران پیش می آید که جامد، شناور یا لمینت، بیایید با هم به پارکتی برگردیم که با توجه به بودجه شما و اتاق نشیمن مورد نظر، به بهترین وجه انتظارات شما را برآورده می کند.

پارکت جامد: انتخاب اصالت

پارکت جامد پرکاربردترین پوشش برای پوشش کف خانه های قدیمی است و بدون شک ظرافت را به اتاق نشیمن شما ارائه می دهد و مهمتر از همه استحکام فوق العاده ای را ارائه می دهد که به آن اجازه می دهد دوام بسیار بالایی را در طول زمان نشان دهد.

با این حال، انتخاب گونه های چوبی یک پارامتر اصلی باقی می ماند و بنابراین، چوب های عجیب و غریب مانند ساج ضد پوسیدگی هستند که خرید آن گران‌تر است، به تعمیر و نگهداری کم‌هزینه‌تری نیاز دارد، به خصوص اگر پارکت جامد در یک اتاق آبی مانند حمام قرار گرفته باشد.

پارکت امیران

طول تیغه ها بین 3 تا 6 متر و عرض آنها بین 50 تا 70 میلی متر متغیر است و با ضخامت 23 میلی متر، نوارهای پارکت جامد به تیرچه میخ یا چسب می شوند.

کفپوش لمینت: پایدار و مدرن

پارکت شناور که پارکت مهندسی شده نیز نامیده می شود از سه لایه تشکیل شده است و لایه سطحی باید قوی ترین باشد تا در برابر سایش مقاومت کند، بنابراین از چوب نجیب ساخته می شود.

در توس یا کاج، لایه میانی وظیفه حمایت از لایه روبرو را دارد. در نهایت، لایه زیرین لایه متعادل کننده ای است که پوشش را تثبیت می کند.

کفپوش لمینت به دلیل پایداری در طول زمان و مقاومت در برابر سایش برتر است.

در نصب چسب دار، میخکوبی یا شناور، تخته ها دارای ضخامت 14 تا 23 میلی متر می باشند و این نوع پارکت امکان نصب گرمایش از کف را به شرط چسباندن آن فراهم می کند.