مردی که با مصرف میگو صورتی بعد از بیست سال طعم پدر شدن را چشید!

میگو صورتی منبع عالی سلنیوم است که اثرات مضر رادیکال های آزاد را که عامل اصلی سرطان و سایر بیماری های دژنراتیو است خنثی می کند.

میگو صورتی دارای چربی کم و پروتئین کم کالری است یک وعده چهار میگو صورتی 23.7 گرم پروتئین برای 112 کالری و کمی کمتر از یک گرم چربی دارد. همچنین،

میگو صورتی منبع خوبی از ویتامین D هستند ویتامین D جذب کلسیم و فسفر را تنظیم می کند که برای استحکام دندان ها و استخوان ها ضروری است.
آنها دارای خواص ضد التهابی هستند که می تواند به کاهش التهاب لثه کمک کند.
میگو صورتی منبع خوبی از ویتامین B12 هستند. این ویتامین برای عملکرد صحیح مغز مهم است و برای تشکیل و بلوغ سلول های خونی ضروری است.
میگو صورتی منبع خوبی از اسیدهای چرب امگا 3 هستند که با کاهش کلسترول خون، خطر ابتلا به مشکلات قلبی عروقی را کاهش می دهند.

اسیدهای چرب امگا 3 همچنین می توانند علائم سندرم پیش از قاعدگی را تسکین دهند، از لخته شدن خون جلوگیری کنند، از پیشرفت آرتریت روماتوئید جلوگیری کنند، رشد تومورهای سرطانی را کاهش دهند و به پیشگیری از بیماری آلزایمر کمک کنند.

میگو
سدیم و کلسترول
میگو سرشار از سدیم و کلسترول است یک وعده 6 میگو حاوی 359 میلی گرم کلسترول است که بیش از حد مجاز مصرف روزانه توصیه شده است.

میگو صورتی همچنین حاوی 1610 میلی گرم سدیم در هر وعده یا 70 درصد از حد مجاز مصرف شما است.

کلسترول غذایی به دلیل توانایی آن در افزایش سطح خون، به ویژه در افرادی که به آن حساس هستند،باید حد تعادل رعایت شود.

7 دلیل برای خوردن میگو صورتی نه تنها در فصل عید:

اگرچه تنوع زیادی از میگو وجود دارد، اما بیشتر گونه ها ترکیب ارگانیک مشابهی دارند و بنابراین مزایای بسیار مشابهی را برای کسانی که آنها را در رژیم غذایی خود قرار می دهند ارائه می دهند.