مبل سلطنتی بخرید به پولدار بنظر برسید

همانطور که شنیده اید مبل سلطنتی از اصیل ترین نشیمن های تاریخ است.

در قرن هفدهم، ایده مبل های تاشو برای اولین بار در اروپا مطرح شد. در فرانسه، مدل‌هایی ظاهر شدند که تغییر شیب تخته سر یا تبدیل آن به تخت را پیشنهاد می‌کردند.

فارس نه تنها به فرش می بالد، بلکه کلمه مبل از این کشور است.

اما در اصل در مورد مبلمان وبهلسترد نبود. این نام مجموعه اسناد دولتی و سپس محل نگهداری آنها بود.

و به مرور زمان این کلمه به همه اعضای شورا اختصاص یافت که حفظ این اسناد از وظایف آنها بود. سپس شروع به تماس با سالن اجتماعات محل برگزاری جلسات مقامات کشوری کردند.

و در حال حاضر در این مرحله ، “مبل ها” مکان های نشستن نامیده می شوند که در امتداد دیوارهای این ساختمان ها قرار داشتند.

از طومار کاغذ، به تدریج، این کلمه با مبلمان همراه شد. اگرچه قبل از اینکه یک نیمکت چوبی جامد تبدیل به مبلمانی شود، بیش از یک قرن می گذرد.

مبل

اگر در مورد زندگی در یونان و روم باستان صحبت کنیم، تصویر نجیب زاده ای که به آرامی دراز کشیده است، انگور می خورد و سر خود را با دست نگه می دارد.

و روی مبل مدرن دراز کشیدند. و اگر در فرهنگ ما دراز کشیدن وجود دارد یک فال بد، پس رومی ها کاملاً متفاوت فکر می کردند.

آنها تخت های کم ارتفاع مخصوص جشن را اختراع کردند که به آن “کلینیا” می گفتند. در این منصب، فقط مردان پاتریس، «کرم» جامعه، حق پذیرایی از مهمان و غذا در این مقام را داشتند.

مبل های اروپایی چیزی شبیه به مبل در اروپا ظاهر شد. سپس یک نیمکت معمولی با پارچه ای پوشانده شد.
و در قرن هفدهم، یک کاناپه با یک صندلی نرم ظاهر شد. سپس در کاخ های فرانسه شروع به گذاشتن مبل های کوچک منحصراً برای نشستن کردند.
در زمان کاترین دوم، مبل ها اغلب در محل سکونت او تغییر می کردند. اما نه به دلیل روند مد.
آنها به سادگی به دلیل زندگی صمیمی پر هیجان ملکه شکستند. بنابراین، او مرتباً از ایتالیا مبلمان سفارش می داد. این آغاز محبوبیت تولید کنندگان ایتالیایی در منطقه بود.