فتوبالیست معروفی که با بیل مکانیکی جنگل میرود

درخشش یک تراکتور بیل دار هیدرولیک واقعی توانایی آن در چرخش در یک دایره کامل است. بیل مکانیکی با بیل مکانیکی و پسرعموهای حفارشان متفاوت است زیرا می توانند بدون محدودیت 360 درجه بچرخند. بکهوها می توانند مانند بیل مکانیکی حفاری کنند، اما آنها به حرکت 200 درجه پهلو به پهلو محدود می شوند.

خانه یک بیل مکانیکی روی میز گردانی قرار دارد که کابین و موتور را به زیرانداز متصل می کند. خانه همچنین به بازوی حفاری متصل می شود و آن را به مرکز فرماندهی و کنترل مرکزی تبدیل می کند. همچنین نیروگاهی است که در آن انرژی سوخت به نیروی حفاری تبدیل می شود.

در اینجا اجزای اصلی که در خانه بیل مکانیکی پیدا خواهید کرد آمده است:

قیمت بیل بکهو صفر تبریز و کنترل. کابین به عنوان صندلی اپراتور و نقطه کنترل عمل می کند. بیشتر بیل مکانیکی های مدرن بر اساس اصل جوی استیک و پدال پا کار می کنند که دست و پای اپراتور را مشغول نگه می دارد. سنج ها و شیشه ها نیز دید اپراتور را اشغال می کنند و به او اجازه می دهند ببینند چه اتفاقی می افتد. کابین ها همچنین ساختار حفاظتی بیل مکانیکی (ROPS) هستند.
موتور و پمپ. اکثریت قریب به اتفاق بیل مکانیکی های هیدرولیک از موتورهای دیزلی برای هدایت سیستم های هیدرولیک خود استفاده می کنند. قدرت بیل مکانیکی از ماشین های کوچک با موتورهای 13 اسب بخار تا صدها اسب در ماشین های کلاس بزرگ متفاوت است. بیل مکانیکی های بزرگتر دارای پمپ های هیدرولیک متعددی هستند که سیستم های اولیه و کمکی را کار می کنند. و هر بیل مکانیکی، صرف نظر از اندازه، مخازن سوخت و روغن خود را در خانه محکم می کند.
شیرهای کنترل اصلی در حالی که موتور دیزل منبع انرژی اولیه است، این سیستم هیدرولیک است که نیروی حفاری را تولید می کند. پمپ هیدرولیک اصلی بیل مکانیکی دارای یک شیر کنترل مرکزی است که حجم سیال هیدرولیک در حال گردش در سیستم را تنظیم می کند. پمپ و کنترل ها همچنین فشار نگهداشته شده در خطوط هیدرولیک اصلی و کمکی را تعیین می کنند.
3. بازوی بیل مکانیکی
بدون بازوی حفاری، این دستگاه یک خانه زیر شاسی خواهد بود که فقط توانایی حرکت در آن را دارد. اما یک بازو اضافه کنید و دستگاه شروع به کار می کند.

بازوهای بیل بکهو اختراعات مبتکرانه ای هستند که به صورت یک سری لولا کار می کنند. جزء بازو می تواند بالا و پایین برود، باز و بسته شود، و گسترش یابد و عقب نشینی کند. اجزای بازوی لولایی به طور ترکیبی به دستگاه اجازه می دهد مواد را حفاری کند، نگه دارد، بارگیری کند، پرتاب کند و مواد را قرار دهد. در اینجا قطعات اصلی که روی بازوی بیل مکانیکی پیدا خواهید کرد آمده است:

رونق. بوم بیل مکانیکی بزرگترین قسمت بازو است. بوم ها قسمت بالایی بازو هستند و به خانه نصب می شوند. بوم توسط یک سیلندر بوم هیدرولیک، که بخشی از سیستم تحت فشار اولیه دستگاه است، کنترل و تغذیه می شود.
چوب. چوب بیل مکانیکی به ما دیپر یا بازو نیز می گویند. صرف نظر از اصطلاحات، چوب قدرت را از بوم به سطل واسطه می کند. میله های بیل مکانیکی به مجموعه بازو اجازه می دهد تا به عنوان یک واحد چند منظوره لولا شود، و آنها توسط یک سیلندر هیدرولیک نصب شده در امتداد بوم تغذیه می شوند.
سطل. سطل جایی است که کار واقعاً انجام می شود. سطل سومین جزء بازویی است و می تواند اشکال مختلفی داشته باشد و همچنین اتصالات متعددی به خود بگیرد. سطل های خاکی معمولی برای کندن و تمیز کردن هستند، اما همه چیز از چکش های سنگی گرفته تا تراکم کننده های نصب شده در انتهای سطل بازو را خواهید یافت.
این ترکیبی از خانه، بازو و زیرانداز است که یک بیل مکانیکی را به کار می‌اندازد. ظرفیت دسترسی، بالابر و بار بستگی به ترکیبی از قطعات دارد. معمولاً درست است که هرچه زیرانداز، بازو و خانه بیل مکانیکی بزرگتر باشد، در مدت زمان معین عملکرد بیشتری دارد.

قیمت بیل مکانیکی صفر کیلومتر شگفت‌انگیز از دهه 1800 تا کنون مسیر طولانی را در طراحی، قدرت و قابلیت پیموده‌اند. امروزه بیل مکانیکی راحتی و ایمنی را به اپراتورها ارائه می دهد.

  • منابع:
  1. HISTORY OF EXCAVATORS
  • تبلیغات:
  1. افزودنی جدید به نام رب انار
  2. اتصالات اساسی را تنها به لوله بسپارید
  3. شرکت‌های مختلف رویه‌های متفاوتی در انتخاب عطرسازان خود دارند
  4. تفاوت‌های غذایی و تغذیه‌ای بین مصرف‌کنندگان