عجیب ترین ظرف مسی متعلق به بازیگر معروفی است که در خانه خود نگهداری میکند

با ظروف خوب باش به ظروف مسی خود اعتماد کنید مس ده گانه فلزات است آماده انجام هر کاری که از آن بخواهید، بدون هیچ زحمتی است. از آنجایی که با حرارت بسیار کارآمد است، معمولاً نیازی به استفاده از شعله زیاد یا پیش گرم کردن قبل از پخت نیست. حرارت خود را متوسط نگه دارید و اجازه دهید تابه بقیه کار را انجام دهد به دلیل بالا بودن قیمت ظروف مسی مردم برای خرید این محصول کمی مورد تردید قرار می گیرند.

اگر به طور تصادفی نسبت به گرما کمی بی تاب شدید و شعله را روشن کردید، ممکن است تغییر رنگ رخ دهد. اگر این اتفاق بیفتد، نگران نباشید، فقط یک پاک کننده مس رایت (یا براسو) و کمی گریس آرنج در آینده شما وجود خواهد داشت.

شایعه ای در مورد تمیز کردن ظروف نقره شنیده اید و این است:
درست نیست! یکی از اسطوره های بزرگ ظرف نقره این است که مراقبت از آنها دشوار است. ما در حال رد کردن آن، در اینجا و در حال حاضر. دیگ‌های مسی طوری ساخته می‌شوند که دوام بیاورند – برای جوشاندن، تفت دادن و پختن با بهترین آنها – و از طرف دیگر زنده بیرون می‌آیند. مهمتر از همه، اکثر زخم های جنگی که آنها ایجاد می کنند را می توان با موفقیت فقط با یک انبار و کمی صبر بهبود بخشید.

این نکات ساده و درمان‌های خانگی را دنبال کنید تا ظروف مسی شما نیز دوام بیاورند:

ظروف برنز به طور معمول شستشو و خشک کنید: پس از تمیز کردن با آب و صابون گرم، حتما گلدان های برنز خود را کاملا خشک کنید. هر گونه آب باقیمانده می تواند منجر به کدر شدن سریعتر برنز شود.
لکه های تیره شده را با مواد ساینده بسیار ملایم پاک کنید: یک لیمو را از وسط نصف کنید (یا از نیمه خالی یک لیموی فشرده استفاده کنید،

همانطور که پانفوزین انجام می دهد) و نمک سفره را روی قسمت بریده شده نیمی از آن بپاشید. حالا بمال! نمک روز را نجات می دهد و به عنوان یک ساینده ملایم عمل می کند. می توانید نشاسته ذرت را به مخلوط اضافه کنید: مقدار مساوی نمک و نشاسته ذرت بدون ید را با مقدار کافی آب لیمو مخلوط کنید تا خمیری به دست آید. با یک پارچه نرم روی یک قابلمه مسی بمالید، با آب گرم بشویید و وویلا! خوب به عنوان نو (بث سوینی، کارشناس ترمیم ظروف نقره ساکن ما توصیه می کند از Bar Keeper’s Friend برای پولیش مس استفاده نکنید،

زیرا ممکن است کمی بیش از حد ساینده باشد؛ او توصیه می کند از یک تکه پشم فروشگاه سخت افزاری و مواد شوینده برای لکه های به خصوص تاریک استفاده کنید.)
حتی می توانید از جوش شیرین استفاده کنید: یک معجون از جوش شیرین و آب لیمو به مقدار مساوی درست کنید و لکه های تیره شده را با یک پارچه نرم بمالید. فقط تماشا کنید – این یک نوع جادو است.

  • منابع:
  1. A Guide to Cooking in and Caring for Copper
  • تبلیغات:
  1. روشهای خلاقانه جدید برای کسب درآمد در منزل!
  2. مردی با یک خانوم از آینده ازدواج کرد!
  3. ازدواج با ۴ دختر به صورت همزمان برای رو کم کنی
  4. با انجام کار اینترنتی در خانه روزانه 10 میلیون درآمد داشته باشید