تولید فریم عینک طبی در شیراز که همچون دوربین فیلمبرداری عمل می کند

رایج ترین انواع فریم عینک طبی در شیراز پر لبه، نیمه لبه و بدون لبه است و اینکه کدام نوع فریم برای شما بهتر است به نوع شما و کاربردی بودن ترجیحی عینک شما بستگی دارد.

عینکهایی با فریم های مختلف

عینک ها مدت هاست که چیزی بیش از یک کمک بصری بوده اند و آنها به یک لوازم جانبی مد تبدیل شده اند و فریم های بی شماری برای انتخاب در انواع شکل ها و رنگ ها وجود دارد، بنابراین همیشه می توانید عینک مناسبی را پیدا کنید که بر شخصیت شما تأکید دارد.

به طور کلی، فرم صورت شما بهترین راه برای تعیین اینکه کدام شکل فریم مناسب شماست و در مقاله راهنمای خود، ما تمام نکاتی را برای شما در مورد چگونگی پیدا کردن عینک مناسب بر اساس شکل صورتتان خلاصه کرده ایم.

از طرف دیگر، نوع قاب می تواند تأثیر کلی عینک بین را تعیین کند و نه تنها از نظر ظاهری متفاوت است، بلکه مزایای عملی مختلفی را نیز به همراه دارد.

فریم عینک طبی ترک

در Brille24 می توانید به راحتی محدوده عینک ها را با توجه به نوع فریم دلخواه خود فیلتر کنید و با انتخاب عینک های بدون لبه، نیمه لبه و لبه کامل فریم ایده آل خود را بیابید.

از نمای کلی زیر استفاده کنید تا بفهمید کدام فریم عینک بیشتر به شما می آید.

عینک لبه کامل

عینک های تمام لبه کلاسیک در میان فریم های عینک هستند و عینک ها به کمک قاب عینک کاملا قاب شده اند و به همین دلیل به خوبی محافظت می شوند.

عینک های تمام لبه پایدار هستند و همچنین این مزیت را دارند که طرح های متنوعی امکان پذیر است و عینک های تمام لبه می توانند اسپرت یا غیررسمی به نظر برسند، ساده نگه داشته شوند یا ظرافت داشته باشند، به عنوان یک اکسسوری مد عمل کنند یا واقعاً عجیب به نظر برسند.