بهترین چراغ قوه کدام است

چه از یک لامپ رشته ای یا یک LED استفاده کند، چراغ قوه ها شگفت انگیز هستند!

شاید امروزه ساخت چراغ قوه شارژی مکانیکی به اندازه کافی ساده به نظر برسد، اما در قرن نوزدهم، اختراع این وسیله الکترونیکی یک شاهکار بزرگ بود. در سال 1899 توسط دیوید میسل در نیویورک اختراع شد.

اولین چراغ قوه ابزار ساده ای بود که طراحی ابتدایی داشت و فقط چند عنصر داشت. در طول سال ها، بسیاری از شرکت ها از طریق این اختراع انحصار خود را در دست گرفته اند و اطمینان حاصل کرده اند که نور با قیمتی مقرون به صرفه به افراد بیشتری برسد. چراغ قوه میسل دارای یک لامپ، یک لوله کاغذی، یک بازتابنده و سه باتری D بود.

برخی از عناصر در طول سال های توسعه در جای خود باقی مانده اند و برخی به طور کامل جایگزین شده اند، اما چیزی که ثابت مانده است، قصد این مرد انگلیسی چراغ قوه را اختراع کرده است. شمع‌ها و لامپ‌های نفت سفیدی که در آن زمان مورد استفاده قرار می‌گرفتند، گرما و دود زیادی از خود ساطع می‌کردند که برای سلامتی خطرناک بود. علاوه بر این، این منابع نور مبتنی بر احتراق نیز خطر آتش سوزی بودند. آنها به خصوص قابل حمل هم نبودند. از این رو، این اختراع مانند هوای تازه وارد جامعه شد. به خواندن ادامه دهید تا در مورد چراغ قوه بیشتر بدانید!

چراغ قوه اسرائیلی چیست؟
اگر عاشق کمپینگ هستید یا به مکان هایی رفته اید که در دسترس بودن برق کمیاب است، به احتمال زیاد قبلاً یک یا دو چراغ قوه دیده اید.

این دستگاه ها با باتری کار می کنند و به منظور از بین بردن مشکلات ناشی از روشن کردن شمع ها و لامپ های طوفان اختراع شده اند. این وسایل بسته به محل زندگی شما به دو نام شناخته می شوند. اگر در آمریکای شمالی یا اطراف آن زندگی می کنید، دستگاه را به عنوان چراغ قوه می شناسید. با این حال، اگر اهل یکی از کشورهای مشترک المنافع هستید، نامی که با شنیدن آن بزرگ شده بودید مشعل است.

همانطور که کاملا قابل درک است، نام مشعل مشتق شده از منبع نوری است که در دوران باستان در جنگل ها استفاده می شد – شعله بزرگی در انتهای چوب ها که راه را به مردم نشان می داد. از سوی دیگر، نام چراغ قوه از این واقعیت گرفته شده است که مردم در گذشته برای انتقال پیام مجبور بودند چراغ ها را از فواصل دور چشمک بزنند. این به این دلیل است که منابع انرژی کمیاب بودند و حتی سوئیچ ها نیز به این شکل ساخته شده بودند.

چراغ قوه ای که در اواخر قرن نوزدهم اختراع شد، با انواع مختلفی که اکنون در بازار موجود است بسیار متفاوت است. قابل درک است که اختراعات زیادی رخ داده است که برخی از آنها توانسته اند هزینه ساخت چراغ قوه را کاهش دهند، در حالی که برخی دیگر توانسته اند بخشی از قسمت عمده را از مدل اولیه بردارند.

حقایقی در مورد اختراع چراغ قوه پزشکی
بسیاری از چیزها مانند شمع ها و لامپ ها نور را تامین می کنند، اما چیزی که مردم را به سمت چراغ قوه ها می کشاند این است که این وسایل برقی قابل حمل هستند. اختراعات چراغ قوه همچنین برخی از عوامل خطر مرتبط با آتش را از بین برد. بنابراین چراغ قوه های باتری دار نه تنها به دلیل ضریب ایمنی بر چراغ قوه های احتراقی ارجحیت دارند، بلکه به این دلیل که حمل آن ها در مواقع ضروری آسان است.

مردی بریتانیایی به نام دیوید میسل کسی بود که اولین بار در سال 1899 چراغ قوه را اختراع کرد. این دستگاه ساطع کننده نور بسیاری از استرس های مرتبط با شمع ها را از بین می برد و هر بار که شمع ها تمام می شوند مجبور به آوردن مقدار بیشتری از آنها می شوند. یکی از عوامل محرکه اختراع چراغ قوه، اختراع باتری های سلول خشک در سال 1897 بود. برای اولین بار در تاریخ، جهان با باتری هایی آشنا شد که از مایعی استفاده نمی کردند که خطرات خاص خود را داشت. از طرف دیگر باتری های سلول خشک از خمیر الکترولیت استفاده می کنند. اگرچه عمر باتری موضوعی بود که مخترعان در آینده باید با آن برخورد کنند، این باتری‌های کوچک توانستند اختراع بسیاری از دستگاه‌های الکترونیکی را آسان‌تر و در دسترس‌تر کنند. اولین چراغ قوه ای که میسل ساخت از سه باتری D استفاده می کرد. از آن زمان، باتری سلول خشک با چندین دستگاه الکترونیکی الهام گرفته از چراغ قوه جایگزین شده است.

چراغ قوه پلیسی کوچک همچنین الهام بخش چراغ قوه های ذاتا ایمن هستند که افراد را قادر می سازد مکان هایی را که پر از گاز قابل اشتعال هستند بازرسی کنند. از سوی دیگر، چراغ قوه‌های ویژه‌ای وجود دارد که هم اکنون در بازار موجود است و از روش‌های پایدارتری برای تولید انرژی مانند انرژی خورشیدی استفاده می‌کند.

اولین چراغ قوه از یک لامپ رشته ای استفاده می کرد. با این حال، لامپ های رشته ای اکنون با لامپ رشته تنگستن و یک دیود ساطع کننده نور جایگزین شده اند. اختراع این چراغ های الکتریکی قابل حمل نیز نیروی محرکه ایجاد شرکت غول پیکری به نام Eveready بود. بیایید بگوییم که سهم میسل به راحتی قابل اندازه گیری نیست!

  • منابع:
  1. 15 Fun Flashlight Facts That Are Guaranteed To Brighten Your Day
  • تبلیغات:
  1. طلای خالص معادن جهان
  2. زالو برای درمان بیماری های خاص
  3. آجیل فروشی که یک شبه راه صد ساله را پیمود.
  4. فروش مکمل بنزین کاربراتور