با حشره کش قرصی کم پشتی موهای خود را درمان کنید

حشره کش قرصی حشرات را از بین می برد. همچنین می توانند اثر دافعی داشته باشد. اکثر محصولات عرضه شده در فروشگاه ها حاوی پیرتروئیدها هستند که حشره کش های قدرتمند و کم آلاینده ای هستند.

با این حال، استفاده از آنها باید به آنچه کاملاً ضروری است محدود شود تا گونه های حشرات مفید از بین نرود. آنها همچنین برای ماهی ها و سایر حیوانات خونسرد سمی هستند، مراقب آکواریوم یا تراریوم خود باشید…

در حالت ایده آل، بهتر است یک دستگاه حشره کش حشره کش قرصی در هر اتاق نشیمن قرار دهید. پخش کننده های برقی با قرص ها یا بطری های مایع بسیار موثر هستند: چند دقیقه برای از بین بردن پشه ها از اتاق کافی است.

به یاد داشته باشید که آداپتورهای برق را همراه داشته باشید. اگر اتاق به خوبی بسته باشد، پس از یک ساعت کار می توان آنها را جدا کرد.

حشره کش قرصی نیز مؤثر هستند، اما تأثیر آنها کندتر است. در خارج یا در یک اتاق تهویه شده، پیچش دود موثر است. مراقب باشید، اگر مقداری در چمدان خود حمل می کنید، به یاد داشته باشید که از آنها محافظت کنید، آنها به راحتی می شکنند.

حشره کش

در کشورهای در حال توسعه، آنها را در فروشگاه های مواد غذایی (کویل پشه به زبان انگلیسی) خواهید یافت. تهویه مطبوع تنها یک عمل جزئی در کاهش فعالیت پشه دارد.

به همین ترتیب، دستبندهای دافع حشرات، اسانس ها، هومیوپاتی، نوارها و برچسب های بدون حشره کش، دستگاه های سونوگرافی یا مصرف ویتامین B1 در دفع پشه ها کاملاً بی تأثیر هستند.

نصب پنکه پایه روی تخت کودک (اما به سمت اتاق خواب و نه تخت) از دسترسی آنوفل زن به تخت و گاز گرفتن آن جلوگیری می کند بسیار کاربردی.

برای آغشته کردن لباس های خود، حشره کش های لباس را در آئروسل یا محلول غوطه ور حمل کنید. آنها برای چندین هفته محافظت می کنند و در برابر چند شستشو مقاومت می کنند.

همچنین منسوجاتی که با پرمترین پیش تصفیه شده اند برای تولید لباس در بازار وجود دارد. حشره‌کش‌ها را می‌توان روی پشه‌بندها یا بوم‌های چادری نیز برای اثر دافع (موجود در داروخانه‌ها) استفاده کرد.