ایده های خلاقانه ساخت کاردستی قوری چینی صورتی برای کودکان!

در مورد منشا قوری چینی گل برجسته بنفش اتفاق نظر وجود ندارد در سوابق ” سری قوری یانگ شیان ” که توسط ژو گائوچی در سلسله مینگ نوشته شده است ، این مقاله به “آفرینش؛ راهب معبد جینشا که برای مدت طولانی نام خود را از دست داده است.

من شنیدم تائو جیا گفت که راهب ساکت و ساکت است و عادت دارد با کوزه ها و کوزه های سفالی، خاک ریز را خمیر کند، پس از تصفیه، با سوراخ سفالی پخته شد و مردم آن را منتقل کردند.»

این کتاب اولین تک نگاری شناخته شده ای است که به ارغوان اختصاص دارد قوری چینی گل برجسته، نشان می‌دهد که قوری‌های چینی گل برجسته در دوره ژنگده سلسله مینگ وجود داشته است.

” پیشینه سفال معروف یانگ شیان ” ژو گائوچی ، ” مینگو تولو ” اثر O Xuanbao که در سال 1937 توسط لی جینگ‌کانگ و ژانگ هونگ منتشر شد در سال 1937 منتشر شد ، همه از بیانیه ژو گائوچی پیروی می کنند.

قوری

با این حال، در سال 1976، کوره باستانی زیشا در کوه Yixing Yangjiao کشف شد، که در نظر گرفته می‌شود که مبنایی برای آمدن Yixing Zisha از سلسله سونگ باشد.

نسخه خطی تحقیق از سایت کوره باستانی Yangjiaoshan در Yixing زمانی بیان کرد که “حد بالایی زودتر از اواسط سلسله سونگ شمالی نبود، در سلسله سانگ جنوبی شکوفا شد، و حد پایین تا اوایل سلسله مینگ گسترش یافت “، و نقل شده است.

“مجموعه Wanling” Mei Yaochen در سلسله سانگ شمالی می گوید: “… چشمه های سرد سنگی کوچک طعم اولیه را ترک می کنند، بنفش محصول رسی جدید Fanchunhua” و Su Dongpo “اجاق بامبو بادی کاج، یکدیگر را با قابلمه» اساس آنها هستند.

” تاریخ سرامیک چینی ” که توسط انتشارات آثار فرهنگی چین در سال 1982 منتشر شد به این نتیجه رسید که “زیشا ور” در سلسله سونگ ایجاد شد و در اواسط سلسله مینگ رایج شد.

از اواخر قرن هفدهم، ظاهر گلدان ها با تاکید بر تزئین و نوآوری ساعت های گلدانی، دستخوش تغییرات جدیدی شده است.

در اوایل قرن هجدهم، این مد به تدریج رایج شد؛ صنعتگران صرفاً روی شکل ظرف تمرکز نکردند، بلکه تکنیک‌های مختلفی را برای ساخت قوری‌های گلی بنفش امتحان کردند.

مانند نقاشی با گل‌های مختلف روی بدنه قوری، چیدن گل‌ها. ، برگردان، چاپ یا کنده کاری نفیس و سایر روش های تزئینی است.